Kooruitstap 1 juli 2017 naar Schaarbeek

Onze kooruitstap had dit jaar een dertigtal deelnemers.  Met de trein reden we naar Schaarbeek met bezoek aan “Trainworld” in het oude station, waar we nadien ook aten.  Onze gids Claudine bezorgde ons een originele en boeiende rondleiding door Schaarbeek en haar verrassende architectuur.  Ondanks de regen tussenin was het weer een aangename dag, met natuurlijk een slotlied in een plaatselijk café. En alweer de trein bracht ons terug naar Herent.

Onze kooruitstap had dit jaar een dertigtal deelnemers. Met de trein reden we naar Schaarbeek met bezoek aan “Trainworld” in het oude station, waar we nadien ook aten.  Onze gids Claudine bezorgde ons een originele en boeiende rondleiding door Schaarbeek en haar verrassende architectuur.  Ondanks de regen tussenin was het weer een aangename dag, met natuurlijk een slotlied in een plaatselijk café. En alweer de trein bracht ons terug naar  Herent.