Ameezing Christmas

UITNODIGING CONCERT “A Meezing Christmas”
14 – 15 december 2024

Samen zingen in een publiek van 500 medezangers op de muziek van ons 60-koppig orkest en 250 koorzangers: dat is A Meezing Christmas!

Na een succesvolle eerste editie van “A Meezing Christmas” in 2016 brengt de Koninklijke Harmonie van Herent het project opnieuw tot leven op 14 en 15 december. Hierbij wordt er samengewerkt met 9 koren van Herent, Leuven en omstreken en 2 topzangers als solisten: de Leuvense stadssopraan Noémie Schellens en de tenor Alejandro Fonte.

Dit kerstconcert belooft een magische ervaring te worden, met een gevarieerd programma van orkest-, koor- en solowerken. Verwacht je aan bekende meezingers uit het kerstrepertoire afgewisseld met indrukwekkende passages van het orkest en de solisten.

De presentatie is in handen van Ruud Hendrickx, bekend van het Ontbreekwoordenboek op Radio 1.

• Wanneer: zaterdag 14 en zondag 15 december 2024
  • Waar: Luca School of Arts (Lemmensinstituut), Lemmensberg 3 3000 Leuven